こんにちは。翻訳サイトを使っているため、間違った表現があったらごめんなさい。
先日Amazon
RPLiDAR A1M8 360度 レーザースキャナ キット レーザーレンジ 12M サンプルレート 8000回/S OPTMAG技術 ロボットナビゲーション 環境スキャン(https://www.amazon.jp/gp/product/B07J9HSWJ6) を購入しましたが、LEDがつきません。不良品だと思われます。商品の交換をお願いしたいのですが、どうすればいいですか?
そしてソフトにライダーは書かれていない。どうすればいいですか?
私は以下を試した
1.ユーザーマニュアルに従ってUSBアダプタードライバーを正しくインストールし(添付の写真を参照)、デバイスが正常に起動できるかどうかをもう一度試してください(A1M8)
2.別のコンピューター(プラグインがインストールされている)を使用して、正常に実行できるかどうかをテストします
3. USB インターフェイスを交換してテストする
Hello. I’m sorry if there are some incorrect expressions because I’m using a translation site.
I recently purchased this product from Amazon(https://www.amazon.jp/gp/product/B07J9HSWJ6), but the LED does not turn on. I think it is defective. I would like to request an exchange of the product.
There is no rider written in the software.What should I do?
I have tried the following
- Install the USB adapter driver correctly according to the user manual (see attached photo) and try again to see if the device can boot successfully (A1M8)
- test if it can run successfully using another computer (with the plug-in installed)
- test by replacing the USB interface